8 Φεβ 2013

Don't get scroogled by Gmail, η καμπάνια της Microsoft εναντίον της Google και υπέρ του δικού της Outlook.com

Επιθετική πολιτική εναντίον της Google κάνει η Microsoftπιέζοντας τους χρήστες του Gmail να το εγκαταλείψουν και να αρχίσουν να χρησιμοποιούν την δική της λύση του Outlook.com, χρησιμοποιώντας σαν επιχείρημα προβλήμα ιδιωτικότητας.

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση Όνομα:  scroggled_610x448.jpg Εμφανίσεις:  425 Μέγεθος:  39,7 KBΣε μια Παναμερικανική καμπάνια με την ονομασία "Don't get scroogled by Gmail", η Microsoft υπερτονίζει ένα παλιό θέμα με την free email υπηρεσία της Google, πως σκανάρει τα emails των χρηστών για να μπορέσει να προβάλει σχετικές διαφημίσεις μαζί με τα μηνύματα.

Σύμφωνα με μελέτη της Microsoft, το 70% των χρηστών δεν γνωρίζουν πως τα emails τους σκανάρονται από τους providers για την προβολή διαφημίσεων και το 90% αποδοκιμάζει αυτήν την πρακτική.
Το Outlook.com πιστεύει στην ιδιωτικότητα σας και δεν είναι για πώληση σύμφωνα με την Microsoft.

Η Google από το 2004 που πρωτοπαρουσίασε το Gmail, έχει δεχτεί έντονες κριτικές από νομικούς και αρχές προστασίας δεδομένων για την πρακτική της να σκανάρει το περιεχόμενο των email για να προβάλει σχετικές διαφημίσεις και εδώ και δύο χρόνια είναι στο στόχαστρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για θέματα προστασίας των προσωπικών δεδομένων.

Από την πλευρά της αρνείται πως το αυτόματο σκανάρισμα παραβιάζει τα δικαιώματα των χρηστών.

Advertising keeps Google and many of the websites and services Google offers free of charge.

We work hard to make sure that ads are safe, unobtrusive and relevant. No humans read your email or Google account information in order to show you advertisements or related information.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου